COMUNICAT SOBRE RECOMANACIONS PER COVID-19

15.03.2020

Davant la propagació del Covid-19 i en el marc de les normes establertes per afrontar la pandèmia, la Cambra ha decidit prendre les mesures necessàries per a garantir la seguretat dels totes les persones socies, clientes, treballadores i proveïdores de la Cambra, i alhora planificar el manteniment dels serveis de la Cambra en aquestes circumstàncies excepcionals per actuar amb efectivitat adaptada a les necessitats del moment.

En aquest context, preguem al soci i públic en general que s’abstingui d’acudir a les nostres instal·lacions sense cita prèvia i, en definitiva:

  • Atendrem a tots els clients per via telefònica i per correu electrònic.
  • Diferirem totes les reunions i visites fins a finalitzat el període de contenció.
  • Atendrem presencialment només gestions inevitables.
  • Si resulta imprescindible la gestió presencial telefoneu per concertar-la.
  • La constitució de FIANCES serà mitjançant transferència o ingrés en el compte corrent de la Cambra. Lliureu la documentació necessària i passeu a recollir quant estigui el tràmit finalitzat.

Referent a tot això, sol·licitem la màxima col·laboració de tothom perquè aquestes mesures s’apliquin de manera reeixida.

En aquest sentit, us convidem a que ens contacteu a través de:

Agraïm la vostra confiança i comprensió davant d’aquesta situació excepcional que estem travessant. Per part nostra, ens comprometem a mantenir-vos informats de qualsevol fet rellevant que pugui esdevenir.